I've been away too long/George Baker Selection

kiku929 2010. 1. 19. 10:04

 

 

            

 

 

38

 

 

 

How can I say to you I love somebody new
다른 사람을 사랑한다고 어떻게 당신에게 말할까요... 
You were so good to me always
당신은 항상 나에게 잘 해 주었는데... 

And when I see your eyes I can't go on with lie
당신 눈을 볼때면 더이상 거짓말을 해 나갈 수 없어요
It breaks your heart but I just can't hide it, oh no
당신 마음은 아프겠지만 이제 더 이상 숨길 수 없군요

I, I've been away too long. Now I just can't go on
너무 오랫동안 멀어져 있었고 이젠 이처럼 이어갈 순 없네요
I've been away too. I, I've been away too long
너무 오랫동안 멀어져 있었어요
No, I can't feel so strong. I've been away long
견뎌낼 자신이 없어요. 난 너무나 멀리 있어요

Don't look that way to me. 
날 바라보지 말아요 
It hurts you so I see. But I just can't go on with lie
당신에게 상처가 되겠지만 더 이상 속일 수 없어요

I gave you all I had. So there is nothing left
더이상 줄게 없을 정도로 당신에게 나의 모든걸 주었어요.
I may be wrong. But I'd better go now.oh no 
내가 나쁘다하겠지만 지금 떠나는게 좋을것 같네요.  

I, I've been away too long. Now I just can't go on
너무나 오랫동안 멀어져 있었고 이젠 이처럼 이어갈 순 없네요 
I've been away too. I, I've been away too long
너무 오랫동안 멀어져 있었어요
No,I can't feel so strong.I've been away too long
견뎌낼 자신이 없어요. 난 너무나 멀리 있어요

 

 

 

내가 대학을 다니던 시절 많이 들었던 곡이다.

 

이 곡을 들으면

종강파티때 내게 블루스를 신청했던 남자애가 생각난다.

수줍어서 싫다고 했는데 억지로 끌려가서 얼떨결에...^^;;

내 친구의 남편이 된...ㅎ~